Kom hit..


En ny dag, ännu en ledig dag. Och änne en dag i mitt nya hem. Det är redan mitten av den här veckan och inom det närmaste så är det redan September. På lördag ska min syster fulla halv-jämt och på torsdag ska jag fylla jämt.

Nora marknaden är över för det här året och jag tycker att det är lika skönt varje år att glida runt bland en massa folk och bara kolla på allt som har att erbjudas. Fredagkväll blev det bara en snabbis ner för att kolla på de yngra varianterna av tonåringarna. Inget för min del.lördags kvällen blev det lite mer av min smak. En förfest hemma hos mig med en del folk som för min del även slutade hemma hos min runt tolv. Haha!

Har varit iväg och tränat igår och idag med Karin. Var skönt att få röra på kroppen och köra slut på sig, haha!
Och efter det passade vi på att kolla på lite fotboll när Nora spöade Fellingsbro, härliga tider ;)

Nu längtar jag så innerligt efter min söta pojk. Vill att han ska vara här och kramas med mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback