När liten blir stor..

Frida Siv Regina Gustavsson- det är bara jag det. På väg mot min 20:onde födelsedag. Närmare bestämt exakt 20 dagar kvar tills jag får besöka systembolaget. men vad ska man dit och göra när det finns Tyskland? ;) Istället för att sitta här och skriva om mitt liv så ska jag inom det närmaste besöka banken och fixa lite så att jag på lättaste och bekvämaste sätt kan betala min hyra, nu när jag ska stå på egna ben i min egen bostad. Överlever gör man ju alltid men tråkigt kommer det nog bli till en början.

Idag ska jag göra en av de sista dagarna på jobbet. Ska både bli tråkigt och skönt. Längtar lite tillbaka till dagis och alla dess söta barn. Men att variera sig lite med alla dessa olika jobb som jag har, har bara varit bra och roligt för mig..

Nej nu ska jag göra mitt sista försök innan jobbet att gå ut i solen och njuta lite av det vackra vädret som gör mig glad :) Ha en trevlid dag så hörs vi eller vem vet vi kanske ses i min nya bostad ;)

Kommentarer
Postat av: Marcus Gunnarson

Frida, hoppas du får det jättebra i nya bostaden, jag är säker på att du kommer klara dig galant i lägenheten. ha det kalas!

2006-08-18 @ 13:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback