EFTERLÄNGTAD

29 December 2006. Den sista fredagen på år 2006 Vad har nu hänt den senaste tiden?
Jo nu för tiden har jag ett kort på en bebis i min plånbok, en bebis som ligger där inne i magen och är JÄTTE efterlängtad. Den vackra bebisen V :D

Julafton var en dag jag flängande runt lite här och där. Vaknade upp i Frövi för sedan ta min bil och åka hem till min mor. Sedan ta bilen igen för att åka till G´s pappa Lasse och sedan till G´s Morfar Göran för att äta ÄNNU mer mat och skratta åt sjuka människor. Sedan bar det av till G´s farmor och farfar för att träffa hela hans stora släkt. Väl hemma efter klockan elva kunde vi öppna våra julkappar från varandra och sedan sova som utslagna barn. Och ivänta juldagen då det skulle festas men innan det skulle vi hinna åka och äta julbord hos G´s mormor. Blev även en hel del stressande. Träffade även en och världens sötaste ett-åringar, bild finns längst ner på det är inlägget.

Har även hunnit med att festa tillsammans med Miss Mikaela och ett gäng till. Började förfesta i Örebro hemma hos Jimmy och fortsatte sedan till Klaras för en lång kväll där. Till och börja med var det väldigt lite folk men helt plötsligt blev det en hel del. Träffade på en människa som jag inte har sett på otroligt länge. Kan fortfarande skratta åt det där. Människoe bråkade som vanligt och min mage skrek efter mat så jag tog min onda fötter och knattade till Behrn arena, var en bit att gå men med tanke på hur roligt vi hade på vägen så ska inte jag vara den som klagar ;)

Mamma berättade för övrigt om en rolig sak från barndomen då det ringde på dörren på julaftons dagen och utanför står Noras kända tomte. Han skulle tydligen dela ut julklappar till min kära familj. :D

Har förövrigt även hunnit fira ett år tillsammans med min andra hälft den 26:e. Hur kan det här året ha gått så himla fort? Svara på det den som vet..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska du ha barn?!?!?!?!?!

Postat av: Frida

Nej det ska jag inte =)

2007-01-01 @ 14:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback