Första julklappen..

Redan onsdagkväll och jag är förvånad hur de långa dagarna på jobbet kan gå så fort. Bara två dagar kvar och sedan ett litet jullov för min del. Åtminstonde 4 dagar ledigt hoppas jag! Men som tur är så trivs jag jätte bra när jag ändå är iväg och jobbar men är synd att  man inte orkar jobba en hel dag från typ öppning till stängning. Hade det bara varit någon gång ibland så hade jag nog klarat av det.

Kändes ganska bra igår när jag fick lönebesked från mitt andra jobb, där vi har fått nytt bolag och det har höjt min lön med typ 15 kr/timmen. Känns fint att få så mycke extra för samma arbete. Fick även en julklapp hemskickad. Men på ingen av alla dessa lotter så var det någon vinst. Bättre lycka nästa gång.
Har även fått ett par julkort, åhh vad roligt det är att vissa tänker på en så här till jul ;D

Har även hunnit med att köpa klart alla dessa julklappar nu :D Det är skönt att ha det gjort och slippa tänka på det. Nu är det bara att invänta julafton då alla dessa ska till sin nya ägare eller kanske tom. tillbaka till affären, haha!  Nu är det bara att invänta allt festande som ska ske under julen också. Allt börjar på juldagen. Vi ses då! Men redan i morgon är det dags för det årliga julklappsbytet. Hoppas på en trevligt kväll för att sedan sova och upp och öppna upp dagiset för den sista dagen innan julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback