JULBORD


Så sitter jag här ensam en lördagkväll framför tvn och datorn.

Har varit iväg på julbord idag och då blev jag bästa kompis med två små nyfyllda ettåriga tvilling-tjejer. Ida och Elin. Har aldrid i hela mitt liv varit med om såna snälla och underbara barn. Skrattade åt mig istället för att gråta. De grät inte en ända gång, full fart i de små liven :) Tom. Mathias såg barnkär när han bar runt på lilla Ida. Hon verkar tycka om honom. Fast det är ju sant, är svårt att inte göra det! Hans chef tyckte att han skulle lära sig det där med barn nu, haha! Ja om man ändå hade ett eget litet nytt liv. Men det lär man ju hinna med innan man dör, förhoppningsvis.

Nu sitter jag här i Frövi och väntar på att postkodmiljonären ska sluta så att jag kan ta mig ett bad efter det. Måste ha något som jag för fördriva tiden med så att jag ska slippa sitta här ensam. Har redan hunnit sova en stund framför julkalendern att trötthet och tråkighet.

Nu iväntar jag bara nästa vecka som är fullproppad med en massa jobb, verkligen fullproppad. Börjar tidigt på morgonen och slutar runt 17.3o flera dagar, annars slutar jag 16.00-16.30. Men vad gör man inte för lite pengar. Men jag trivs ju även som fiksen i vattnet.

101686-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback