Konstigt.

Läs och se om ni verkligen vet allt om mig, eller är de så att ni kanske tror lite mer än vad som verkligen är sant?

Jag har:

[x] hånglat med fler än 3 under en kväll
[ ] haft sex med mer än 1 person inom loppet av 1 timme
[x] snattat
[ ] stulit från kompisar
[ ] busringt 112
[x] gett ut min kompis nummer till ett ragg jag inte var intresserad av
[ ] suttit i fyllecell
[ ] varit så full att jag glömt mitt eget namn
[x] pratat skit om mina vänner
[x] utnyttjat folk som haft känslor för mig
[x] blivit utnyttjad av folk jag haft känslor för
[ ] varit så full att jag inte hittat hem
[x] gett bort presenter jag själv har fått
[ ] skrattat på en begravning
[x] skrattat under en tyst minut
[ ] dansat på en bardisk
[ ] gratulerat någon till graviditeten, när det i själva verket bara rörde sig om en viktuppgång
[ ] haft sex så andra sett (även av en olyckshändelse!)
[ ] fällt krokben för gamla damer
[x] blivit tagen av polisen
[ ] trängt mig före rullatorgubbar i kön
[ ] vaknat bredvid någon jag inte vet namnet på
[x] lämnat in arbeten i skolan jag hittat på internet
[ ] ...och dessutom blivit påkommen!
[x] varit i slagsmål
[x] vunnit ett slagsmål
[x] kallat någon för hora
[x] spridit en väns väldigt privata hemlighet
[ ] plankat in på krogen
[x] haft ett one-night-stand
[ ] ätit en hel familjepizza själv
[x] skrattat åt andra när dom trott jag skrattat med dom
[ ] varit otrogen
[x] fått beröm för min talang på att supa
[ ] sagt åt andra att plastikoperera sig för sitt eget bästa - på allvar
[x] haft sex med någon jag tyckt varit oattraktiv
[ ] stulit från mina föräldrar
[x] varit tredje parten i ett otrohetsdrama
[x] orsakat någon annan olycka med flit
[ ] låtsas sova för att slippa betala på tåget
[ ] kört bil rattfull
[ ] haft cybersex
[ ] knarkat (en gång räcker!)
[ ] hånglat med någon av samma kön
[x] lurat en vän att skämma ut sig, för mitt eget nöjes skull
[x] tjuvåkt buss/t-bana/spårvagn
[ ] snott cykel/-ar
[ ] slagit ett barn
[ ] sålt stöldgods
[ ] sagt åt någon att köpa ett osmickrande klädesplagg för att själv se snyggare ut
[ ] sålt en familjemedlems ägodel och själv tagit pengarna
[ ] smygfotat kändisar och sålt bilderna till media
[ ] gjort inbrott
[x] gjort slut med någon via sms
[ ] gett någon en könssjukdom
[ ] klippt sönder vännens/pojk-/flickvännens kläder i ilska
[ ] repat någons favoritskiva som hämnd
[ ] blivit polisanmäld
[x] varit så elak mot en vän att denne började gråta
[x] stulit / försökt stjäla någons pojk-/flickvän
[ ] stämt träff med någon och struntat i att åka dit - utan att höra av mig
[ ] punkterat någons bil
[x] ringt långa mobilsamtal - dagtid - på någon annans räkning
[x] anmält en kompis till en dokusåpa
[x] ätit mer än 1 kg godis på en kväll
[ ] haft kompisar bara för att de haft något jag behöver
[x] varit med någon jag inte gillar för att jag tycker synd om personen
[x] vaknat upp utan att veta vart jag var någonstans

Kommentarer
Postat av: Em

Hahahaha! Härligt frida ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback