JOHAN!

101686-7



Ingen är gladare än mig just nu, ÄNTLIGEN är Johan tillbaka där han ska bara. Bland de bästa. Och jag självklart pratar jag om Idol. Sen jag såg den grabben för första gången för några år sedan har jag trott på honom. Och jag har alltid vetet att han än dag kommer stå där på Idol-scenen. Ja nu gör han det som en av de bästa. Det gör mig lycklig. När alla andra har hoppats och trott att han inom det närmaste kommer få lämna Idol så har jag vetet att han kommer att stå där kvar som en vinnare. Kunde bara se halva Idol igår men efter hans första låt blev jag lycklig. Alla runt omkring mig satt och sa att han var skit och kommer att få lämna Idol i går men jag håller fast att han är guld, om tre veckor står han där i final och kommer ge sin final-kompis en riktigt hård match. För mig spelar det ingen roll om Johan eller Erik vinner men någon av dem kommer att göra det. Må bästa man vinna. För en man, ja det kommer det att bli.

Han dumstämplar mig för att jag avgudar Idol men eftersom alla är så bra så kommer jag förtsätta göra det.

Kommentarer
Postat av: k ljung

k + snygg erik.... =)

2006-11-11 @ 14:44:46
Postat av: Idaaaaaaaaaa

Japp en riktigt töööööööönt är du!!!!!!!!!!!Tack vet ja Fame Factory!!!!!!!!!Goda tider det

2006-11-12 @ 17:39:56
Postat av: Em

Nej åååh, missade du hans andra låt, när killen står & sjunger "dooo you loove me?!" oooh, det som var så bra! :D

Postat av: Frida

Klart jag kollade på hans andra låt sen på nätet ;)

2006-12-05 @ 16:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback