KUL KVÄLL!

Måste tacka Karin för en skit rolig kväll i lördags. Eftersom grabbarna skulle ut på äventyr och lilla Karin skulle komma och besöka mig och min karl i Frövi så bestämde vi oss för att följa med dem. Och det är jag en dag som denna väldigt glad över.

Det helade började med att vi stressa runt hela Frövi för att göra olika saker innan vi skulle få besök. Fixade en massa saker ute hos Mathias bror Andreas, en av sakerna var mat. Gött =) Sedan hade vi lovat att hälsa på Mathias faster. Är nog en av Frövis trevligaste 50+- tjejer ;) Där fick vi kolla på Sikta mot stjärnorna från 1995. Farbror Stig var med just det året och han var jätte bra. Väl hemma 5 minuter innan Karin skulle komma städade vi ihop allt och kastade ihop lite smink.. Och vi LYCKADES  tydligen hinna med allt ;)
Vi började förfesta och folket ploppade in en efter en. Klockan gick fort och helt plötsligt står ett välkänt ansikte, (ja iaf för mig och Karin.) mitt framför oss. Personen skulle tydligen köra oss. Väl där framme var det väldigt lite folk, men helt plöstligt var det hur mycke som helt. Undra vart ifrån alla kom helt plötsligt.? :S
Hade på mig mina stövlar vilket jag var livrädd över med tanke på hur sjuka mina fötter blir. Men jag märkte inget av dem på hela kvällen. Konstigt det där. Lyckad kväll kan man lätt säga iaf!

101686-8101686-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback