Skaka rumpa!


Så sitter jag här en söndagkväll och undrar vad den närmaste veckan har för saker att erbjuda. Vad det är för jobb som jag ska ge mig på.? Inget jag vet just nu men det brukar droppa in olika undan för undan.

Sitter och tänker tillbaka på vad som hände i fredags. Minns att jag hade en härlig kväll tillsammans med Karin. Efter att hon hade ringt och frågat mig vad vi gjorde så började jag fundera. Vi gjorde en massa konstiga saker, ja vi hade iaf kul och vi träffade på en massa folk som vi inte hade sett på länge.

Så var vi även och kollade på Lindesberg när de spelade handboll i onsdags. Var så kul att äntligen få kolla när de de vinner alldeles framför mig :) Var i väg med Karin och min karl. Fick åka hem med bara ett lyse men det funkade bra det ochså.



För övrigt kilar tiden iväg fortare än jag hinner med, 11 månader idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback