yes!


101686-10

Så sitter jag här själv igen, framför den där underbara tvn. Idol är vad som står på programmet. En ny stund med Johan och Erik skulle jag aldrig tacka nej till. Så därför gör jag inte det idag heller. Är så nöjd över fredagens avsnitt. Kunde inte ha slutat bättre.

Nu tycker jag att Karin kan komma hem och göra mig sällskap i min ensamhet i Nora. Men nu börjar jag bli lite nervös över vad som komma ska snart. Är ju inte första gången men jag är rädd iaf, haha! Vilken mes jag är.  Men jag vet att det kommer gå bra för det gör det alltid.

onsdag ska vi ha det roligt, vi ska kolla på något som jag har saknat länge. Det är bara när Karin ställer upp som man kan få ha det så där roligt och nu är det dags igen. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback