Helg och Idol


Helgen börjar närma sig sitt slut och det är snart dags att gå tillbaka till allt jobbande.
Hade en rolig kväll i fredags. Jag, Sara och Nathalie åkte in till Örebro för att vänta på Jossan. Och  då var både de små flickorna dyngraka ;) När Jossan kom så gick vi väg till en förfest som jag inte hade förväntat mig så mycket av. Men oj så trevliga människor det var där :) Jag hade hoppats på att få kolla på Idol men det gick inte för sig men när vi väl kom hem till David och jag fick syn på hans tv, Ja om man kan kalla det tv för ojoj så stor den var :D Så då fick jag kolla på utröstningen där, då var kvällen räddad ;)
Sedan gick vi till Klaras och stod där i kö över en timme. När vi hade tröttnat så gick vi vidare till Frimis.
Hade riktigt kul där tillsammans med Yoosen för alla andra var försvunna. Körde sedan hem henne och sen vidare hem till min säng, väl hemma runt halv 4 så kunde jag sova gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback