Helgens slut..

Måndag igen och jag har sovit ett tag efter att jag åkte hem ifrån min karl. Oj så bra man sover när man har honom brevid sig :) I helgen har vi passat på att fira min karl som har fyllt år. Han är stor nu! Festade lite hemma hos honom och sen åkte vi vidare till krogen med tåget. Sånt som vi inte har i Nora, haha!

I lördags tjatade jag så mycke på min karl att han till slut gick med på att åka och kolla på rally. Åhh vad det är skoj. Så roligt när de kör åt helvete men det fick ju minnsan inte vi se.  När vi stod där och kollade så ringde telefonen hos någon som Mathias "kände" och han blev så arg för att han inte fick se när de körde åt helvete så han skrev rakt ut bland att folk :-Jag ska rövknulla dig din djävul.  Ett gott skratt spred sig bland folket. Och han blev så arg för att han missade allt det roliga, så han tog sina ben och gick hem. HAHA!

I söndags gjorde vi väl inte så mycke, fixade lite med Mathias vinterbil så att han ska kunna poppppa en massa musik och sen blev det pizza. Åhh vad gott det var. Vi passade även på att hyra en film. Och ojojoj så dålig den var. Jag, Mathias och Erik satt där i soffan och fattade inte ett skit av hel filmen. En svensk skit-film. Men hade iaf roligt åt att den var så himla dålig.

Nu vidare från datorn för att inom de närmaste timmarna kila iväg till jobbet för att kunna få ut lite pengar sen. Och pengar det måste man ha om man ska överleva i dagen samhälle.

Visa människor gör mig lycklig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det låter som att du har haft en riktigt trevlig helg :) Vi måste ta och ses snart gumman. Det va ju jätte länge sen... Ta hand om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback