Nya tider


Ännu en helg är över, är så synd att det inte alltid kan vara helg.
Finns för övrigt en film på mig när jag bowlar, ja för det var precis det jag har gjort i helgen! Ni skrattar så gott åt den, ni tycker att jag ser så rolig ut. Jag tackar och bugar för att ni kan ha roligt åt mig iaf. Fan min lilla karl vann, så var det ju inte tänkt att det skulle sluta men med tanke på min andra omgång så får jag skylla mig själv. Haha! Men ni alla andra var duktiga också. Var så roligt att träffa alla dessa söta människor.
Idag kände jag att hösten är här på riktigt. Tog på mig vantar när jag gick till jobbet i morse, för första gången på den här hösten så behövdes det. När vi var ute i skogen och det flög löv överallt kändes det ännu värre. Usch, ge mig mera sommar, TACK! I morgon tror jag att jag tar vinterjackan på mig. Jag vet det låter dumt men vad fasiken det är ju så jäkla kallt. Är man inte redan deppig så blir man!

Nu för tiden är det lätt att få tag på mig och jag uppskattar när folk försöker iaf!


Vad är det som gör att man säger saker, man säger saker man inte förstår
där vi gick på berg som högar av löv med länga jackor och längre hår
Och vad är det som gör att man glömmer saker
Man glömmar att man trivs med livet ibland
När vi flydde från sanning, tid och besvär
för att ta måsten i andra hand



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback