SNART

Nu börjar jag bli trött på det här jäkla vädret. Regn, regn och åter regn. Var har den fina hösten tagit vägen. Jag vill ha sol. Det är mycke man vill ha som man ändå inte får.

Jag tycker att jag är dålig på att skriva här i min blogg.. Tar mig aldrig tid att skriva av mig vad jag tycker och tänker. Känns som jag iaf bara sitter och skriver det för mig själv. Har börjat längta till julen nu, den är så fin och mysig. När vi gick där på den nya blomsteraffären i Örebro och fick syn på så mycke fint som har med julen att göra så började jag längta ännu mer. Massa mat, massa ledigt och och en massa bara vara :D
När vi sedan fortsatte till Ikea så längtade jag ännu mer. Mindre än 2 månader kvar till självaste julafton och ett år av kärlek.

Nu ska jag snart iväg och jobba. Tänk om man fick vara ledig jämt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback