April

Oj vad seg jag är på att blogga, var nog dags igen att sätta sig här och skriva lite.. Blir bara längre och längre mellan gångerna. Allt för länge ibland!
Har inte hänt så mycke på sistonde, hade besök av en vän igår som jag inte har sett på de senaste månaderna.
Var iaf jätte roligt att träffa henne..
Har även hunnit med att grilla för första gången det här året och det var jätte gottt. Finns bilder att kolla på under: http://sivans.blogg.se alltid roligt med nya kommentarer :D
Har även hunnit med att slänga ett öga på hockey-slutspelet och jag är ganska nöjd över att det just är Linköping som är i final och även lika nöjd över att just Färjestad åkte på dyngtorsk.
Något positivt i Lindesbergs mindre lyckade insats i slutspelet i handboll. Nya tag nästa år.
Har också lyckats köpa ett antal nya skor, det är sjukt rolgit att köpa det. Och man kan komma undan sjukt billigt också. Ja, iaf om man heter Frida. Och det brukar jag göra för det mesta! Eller ja rättare sagt jämt ;) Ser ingen större anledning till att inte göra det.
Nu tänkte jag ta ett par dagar ledigt också, men får rycka in på torsdag och jobba ändå fast att jag hade planerat att vara ledig. Men får iaf vara ledig på fredag ;) Och sedan ända fram till tisdag då vardagen sätter igång på allvar igen.. Men dit är det fortfarande långt :D

Nej nu längtar jag efter sommaren och en massa värme, passade på att beställa lite vår-/sommarkläder idag också. Man blir glad över att fylla på med en massa nytt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback