Ge mig mer..

Det är såna här dagar som man ska tycka om livet, lönnerna rullar in på kontot.
Även om jag jobbar mest hela tiden så hinner jag drömma mig bort om allt jag vill ha (a).
Och så kan man passa på att jobba röda dagar och få 100 % i ob.
Det är aldrig fel när extra pengar rullar in på kontot.. Som en kompis sa till mig arbete = pengar, pengar = prylar, prylar = <3.. Kanske inte riktigt så jag ser på saken men jag tycker om pengar iaf..
Nu är det snart helg igen, även om jag ska jobba så känns det iaf skönt..
Har bara haft en ledig dag på flera veckor, hoppas på lite mer ledigt om några veckor.. Ska väl inte vara så svårt att fixa det..

Underbart väder det har varit idag, satte ute på min lunchrast idag och käkade.. Var nästan lite för varmt där uppe på terrasen, solen låg på som mest och jag kunde inte annat än njuta.. Sjuka arbetskamrater har jag iaf, haha!

Nej nu vill jag ha lite kramar och kärlek, kom och he mig det tack!

Nej nu ska jag sova snart så jag orkar med att jobba i morgon, men först lite tv på det hela..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback