Ge mig värme!

Så sitter jag här och skriver igen, från min nya dator :D Funkar helt utmärkt.
Är det så lätt att låta tusenlappar rulla iväg, verkar iaf som det. Men det är inte slut handlat för det. Han man bara börjat så vill man ha mer och sedan ännu mer. Då är det bara att jobba ännu mer och sedan ännu mer så rullar pengarna in som det ska. Kompis det går bra nu. Längtar tills den här tråkmånaden ska vara över och försommaren med maj ska skynda sig hit.. Nu är det nära och ju varmare det blir, ju lyckligare blir jag!

Igår frågade vi Viggo vart bebisen var och två gånger i rad gick han fram och pekade på den nya vagnen och sa att där är bebisen. Gudomligt söt.

Förövrigt så tycker jag att denna tjej har en väldigt fin mage, precis så man önskar att man själv har den dag man ska få barn :D

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback