Lite av Frida

10 favoriter
färg: Brun så klart.. Gul är också Frida ;)
mat: Kyckling och potatisgrattäng
band: Lyssnar på det mesta
film: Många
bok: Lindamordet var en bra bok som jag nyss läste.
sport: Fotboll/hockey
årstid: Sommar :) Våren kan vara underbar också..
veckodag: Lördag
tid på dygnet: eftermiddag och kväll

sysselsättning: åka bil, mysa och jobba en del..

 

9 nuvarande
humör: uttråkad
kläder: Jeans, t-shirt och munktröja
nagel-färg: orginal
tid: 19.49
omgivning: tv och my dear
irritationsmoment: att jag har tråkigt
tankar: måste jag behöva jobba, haha

längtan: få sova tillsammans med han som håller om mig.
samtal: några få ord med mr G

 

8 första
bästisen: har en del människor som jag lekte med dagiset i ås alla dessa 85:killar
husdjuret: Hunden hugo och sötis katten Turbo
piercingen: I öronen när jag var tre.
kärleken: Nick i BSB, haha
musiken: Backstreet Boys för hela slanten
bilen: Toyota,
kyssen: Kan ha varit med Micke, få många herrans år sen.
fyllan: En fest när jag var runt 14 år kanske.

 

7 senaste
cigaretten: Röker inte så det lär ha varit länge sen.
drycken: Mjölk
bilturen: Hem från mamma tillsammans med Mathias för någon timme sen.
kyssen: Idag (a)
teve-programmet: Joey just nu. Vilket skit!!

pirr i magen: Minns inte

misstaget: när jag inbillade mig att någon/några är bättre än hur de egentligen är.

 

6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: ja, hihi
brutit mot lagen: ja det har jag
blivit arresterad: har inte funnit anledning till det (a)
varit med på teve: säkert
kysst en främling: kan tänkas

ljugit om känslor: yes!

 

5 vem
pratade du med senast: G
saknar du nu: att ha någon att prata med och Viggo (massor)
gick du på bio med sist: måste ha varit Mathias
ringde du senast: Magnus idag på jobbet
ska du träffa imorgon: mina gullungar på jobbet och så mammsen

4 saker (en på varje)
du gjorde igår kväll: Kollade på film och hälsade på mor.
du kan höra just nu: Mitt eget tangentborssmatter, Johnnie och Mattias på tvn och Mathias som äter något gott.
du inte kan leva utan: mobilen, datorn, han den kära.
du gör när du är uttråkad: äter, kollar tv, talar tele

3 människor

som du kan berätta allt för: Mamma, Mathias
som du hatar: brukar inte hata så mycke
som du tycker är snygg: G och Zlatan

2 antingen-eller

svart eller vitt: svart
varmt eller kallt: varmt

1 önskning:
Ett gott liv utan människor som vill försöka göra det svårare än vad det redan är..
Tar du åt dig så finns det nog en anledning till att du gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback