Söndag..

Söndag idag och jag har haft en ledig dag ;) Var så trött efter jobbet igår så jag behövde lite ledigt idag.
Sedan fick jag ett samtal från Mathias där det sades att vi skulle till Västerås..
Var en bit att åka och med ca. 15-20 bilar i ett tåg så var det trevligt.
När jag var på väg in på statoil så upp täckte jag att det inte fanns något bankomatkort i min plånbok.. Ojdå var min första tanke när jag sedan kom på att det låg kvar på jobbet, haha! Var ett sätt att spara pengar på efter att ha betalat två hyrer den här månaden. Duktig Frida!
Fick besök på jobbet av en söt kompis igår, roligt att se honom. Shoppade stora saker..
Var så sjukt mycke folk på jobbet igår så jag nästan blev tokig. Tog aldrig slut kändes det som men det är då tiden tickar på utan att man knappt märker det och pengar tickar in lika snabbt ;)

Förövrigt har jag en fläskläpp idag, man kan ju undra varför!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback