Bowling!


Nyss hemkommen efter en bowlingrunda i Örebro.. Kan tilläggas att jag och Anders borde utses till dem sämsta, för det var vi verkligen. De tre bröderna Gunnarson var alldeles för bra för min del.. Ja  kan nog tilläggas att de var alldeles för bra för fler än bara mig!  Hade för hög nivå för att jag skulle vara i närheten av dem.. Men man spelar inte alltid för att vara bäst, man ska ha kul också!  Känns även ganska sjukt när man sätter på sig ett par skor med storlek 35 på, får alltid göra det när jag ska bowla!

Hade lite funderingar på hur jag skulle fira min födelsedag eftersom jag fyller om en månad och många ska snart lämna Nora. Men med brist av intresse så får jag nog lov att skippa det.. Tråkigt nog..
Nog för att det inte firades förra året heller, men men! Släkten kommer iaf och det betyder en del..

I morgon ska iaf Karin firas, roligt för henne att bli uppvaktad några veckor innan den riktigt födelsedagen, men då bor hon inte i Nora längre..

Snart är det även daigs för dop för jordens sötaste bebis. Viggo upp i dagen.. Alltså helt underbar!

Är tillbara i Nora nu efter tre veckor tillsammans med min kära pojkvän. Är lite ensamt där hemma i lägenheten, men är väl sånt som man måste överleva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback