Helg


Ännu en gång packade vi in oss i bilen för att åka in till Örebro och och ta en bowla-runda.
Det började med att mina jeans gick sönder så jag kokade av ilska. Sedan fanns det inget klot som passade mig. Det kunde inte bli så mycke värre än det var då. Började med att jag fick 58 poäng på först rundan. Och ja det var verkligen sammanlagt. Har ALDRIG någonsin gått så dåligt förrut.. Desto bättre gick det sen. Lyckades skrapa ihop 135 poäng på en runda. Ganska stor skillnad på 58 poäng och 135 poäng, närmare bestämt 78 poäng ;)
Kändes skönt att mina jeans inte tog över hela min lördagkväll..
Sedan for vi hem till sängen.

Blev väckt av telefonen redan innan nio på morgonen. De ringde och bad mig komma och jobba. Berättade för dem att jag redan skulle jobba den dagen. Var bara att packa sig upp ur sängen och åka och jobba tidigare. Trött som bara den intog jag jobbet. På kvällen var det slut jobbat och jag fick åka hem, skönt!
Sedan var den helgen över och det var dags att sova. Somnade inte förräns strax innan två.

Nu är det måndag och jag ser fram emot nästa helg med ledig tid och kyrkan. Kommer bli mysigt.

Nu ska jag lägga mig på sängen och läsa en jätte bra nok som jag lånade av mamma, den heter "när blodsbanden brister". Men jag blir sjukt förbannad unde tiden som jag läser. Lönebesked i morgon, fint!


Fin fin vinst över Hammarby idag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha,egentligen blir det bara 77 poäng ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback