Kyrkan!


I morgon ska jag till kyrkan och jag, jag längtar verkligen. Ska bli så mysigt
.
Skämmer bort de där små så sjukt mycke. Mer än jag har gjort med mig själv de senaste åren.  Vill alltid att de ska vara finast och ha det så bra. Måste lägga upp bilder på de fina presenterna som jag skämmer bort grabben med ;)
Avslutade mitt sommarvikariat i torsdag, känns ju sådär kan jag säga. Vet inte riktigt vad jag ska göra eller vad jag vill göra! Dags att börja fundera ut det snat.
Dags att fylla år om tre veckor också, 21 år vad är det för en himla onödig ålder :S Kan någon svara på det? Känns iaf himla onödigt att fylla år. Men men det måste man göra varje år.
Syrran ringde i veckan och frågade om jag vill följa med  och åka bort då men jag vet inte hur jag vill göra, suck!

Nu ska jag iaf gå och slänga ihop lite tacos för jag börjar bli hungrig!
Sedan vad kvällen har att bjuda på kan man ju undra, har inte den minsta aning om vad man ska hitta på en lördag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback