Värme


Satan vilket väder vi har fått tagit emot Sverige och jag avgudar till hundra.
Började dagen med att hända på stranden någon timme, skulle sedan iväg och bara köpa mat. När jag sedan kom tillbaka till stranden så fanns det inte en ända parkering så långt ögat kunde nå. Fick de upp det där med stranden. Åkte istället hem till min mor och fick äta upp min sallad där.
Åkte sedan iväg för att ta en glass med familjen Gustavsson-Gregemo/Nilsson. Sedan åkte jag och Viggo in till Nora för att hänga på stranden med Sara och Fanny. Ungen var som en fisk i vattnet. Älskade det till tusen och vägrade gå upp ur vattnet. Han skakde som ett asplöv men vägrade erkänna att han frös.. Gjorde allt för att jag inte skulle bära upp honom ur vattnet. Lurade sedan upp honom för att äta lite frukt innan det var dags för att hoppa i vattnet igen.
Vi avslutade sedan kvällen med att ta ett kvällsdopp för att sedan hem och sova för den trötte sötnosen efter en jobbig och varm dag!

Har även träffat Elin och Wilma idag. Oj vilken bebis, stor som ett hus. Haha! Men ack vad söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback