Du och bara du!

Så var det väl dags att uppdatera om vad som händer och sker i livet. Är hemma i Nora nu efter två underbara veckor hos min pojkvän, med bådde firande av jul, nyår och våran ettårs-dag. Skulle ha kunnat stanna där för alltid, men det går ju inte.?! Vem ska då ta hand om min lägenhet? Så nu sitter jag här i Nora igen. Trodde att jag skulle få sova ut i morse, men det började med att min karl väckte mig 20 över 6 för att han skulle upp och jobba, när jag väl hade somnat om så ringde telefonen igen 20 i tio. Men den här gången var det om jobb till mig själv. Svarade glatt, ja visst kan jag jobba. La sedan på luren och försökte somna om igen. Men det gick absolut inte. Packade istället ihop mina saker för att sedan sätta mig i min bil för att åka till mitt andra hem.

Nu har jag hunnit städa lite här hemma och bytt gardiner i köket och tagit bort ljusstakarna i stora rummet. Tråkigt att behöva ta bort julen så där bara. Men tänkte ha kvar ljusstaken i köket lite till ;) Nu väntar jag bara på att kvällen ska komma så att jag får sova så det blir nästa dag. Hemskt att behöva sova själv efter två veckor tillsammans med sötaste. Jag överlever nog och snart får vi ju sova tillsammans igen. :D

Åter kommer med mer snart!

101686-27
Min stjärna i mörkret. Underbara, underbara DU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback