IDROTT


Måndagkväll första dagen efter helgen och jag sitter här med den årliga idrottsgalan framför mig. Vilken mes jag egetligen är, har inte lågt till tårar när jag ser hur bra det egentligen har gått. Ser olika saker och tänker tillbaka till det ögonblicket då det hände på riktigt och då kommer tårarna ännu närmare. Ja ni får faktist säga att jag är en mes men jag tycker om att vara känslig ibland.
Är lika känsligt när jag tänker tillbaka för de 14 månaderna sen jag fick mitt efterlängtade körkort. Ja jag tänker på hur lycklig jag var då och hur mycke jag grät. Så börjar jag nästan gråta igen. Känns som om det är en av de lyckligaste stunderna i mitt 20-åriga låga liv. Mår så bra när jag tänker på det. Är såna där stunder som man vill uppleva om och om igen. Det är så underbart!!
Nog om mitt känsliga jag, fär känslig det är jag verkligen. Förövrigt längtar jag redan till nästa helg. Skynda skynda dit, TACK!

Veckans jobb har börjat nu är jag är bokad lite varje dag. Känns så skönt att man får lite jobb då och då. Ja eller ibland är det faktist mycke jobb och det tycker jag om :D
Lånade med mig min andra hälfts underbara musik-dvd hem. Och den hade jag tänkt att jag ska slå på någon dag då jag har tid och massa lust för det. För den är ju bara så jäkla bra. Men jag tar mig aldrig tid för att göra sånt där som jag verkligen vill göra. Är så dumt, men jag ska försöka ändra på det snart så jag kan få njuta lite mer av det där som jag verkligen vill göra. Dåligt Frida.
Men det är dock ALDRIG försent att ändra på sig. Vilket jag vet att många skulle vilja påminna mig om, men aldrig någon som tar sig tid/ork att göra det. Så då passar jag på att göra det åt mig själv. Funkar det också!

Finns så mycke som jag skulle vilja förändra på. Men med egen ork och kraft så klarar jag inte av det. Jag behöver hjälp och stöd. Men det är så svårt att få det. Tyvärr! Finns fler än jag som borde göra det. Men ingen orkar bry sig. Vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska tänka.
Något jag vet är iaf att jag ska förtsätta kolla på idrottsgalan nu och gråta lite till.

Har även utökat möjligheterna att kunna se lite mer av mig. Kolla in det på:
Http://sivans.bilddagboken.se

Jag älskar min underbara pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback