JOBB!


Nyss kommit hem ifrån jobbet och ska snart sätta mig i bilen för att åka och jobba 18 timmar i sträck, sedan rast på 45 minter och sedan jobba 5 timmar till. Med andra ord så går de här dagarna ut på att bara jobba. Funkar alldeles utmärkt för mig. Pengar rullar in som de ska nu, kompis det går bra nu. Så har ni tråkigt idag så är det bara att ta upp telefonen och slå mig en pling. Jag tar gladiligen emot samtal där på jobbet.

Just nu skulle jag gärna vilja åka bort ett tag, Bara över dagen skulle kännas skönt. Men jobbet kommer i första hand och jobbar man hela veckorna så går helgerna åt till att koppla av och bara vara :D Ändå känner jag för att kanske gå ut eller iaf bara festa lite. Var ett tag sen jag gjorde det sist.

Nu behöver jag en liten stund med sömn om jag ska orka med de närmaste 24 timmarna med jobb. Återkommer med mer efter ha vilat ut efter jobbena..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback