NYÅR


Tänkte passa på att önska alla ett GOTT NYTT ÅR.
Januari 2007 är nu här och vi har ett helt år att se fram emot tills det är dags för nästa nyår. Nu fyller snart min kära syster år. Hon börjar bli riktigt gammal. Inte så långt kvar till 30 ;)

Igår firades iaf nyår i Örebro tillsammans med min pojke G och några till trevliga människor. Vi skyndade upp till slottet för att se på raketer. Var sjukt mycke folk där och jätte fina raketer som lös upp hela stan. Mysigt :) Men vi hade redan fuskat med starten av att skjuta raketer, Niklas hade med sig en stor när han kom hit i fredags och med den väckte vi hela Frövi. Passade även på att skicka iväg en hel del nyårs-sms, trevligt av dem som svarade och mindre trevligt av dem som inte gjorde det. Och ni vet ju vilka ni är. Glädjs iaf åt det goda. Var andra året i rad som jag inte firade tillsammans med mina gammla barndoms-vänner och istället med min andre hälft.

2006 bjöd iaf på:
Kärlek,
börjat jobba mer seriöst,
flyttat hemifrån, fyllt bolags-ålder,
Shoppat som aldrig förr, mer sjukdomar till familjen.
Ny percing, Ny tatuering ;)

Saker som ska hända 2007:
Bebis ska komma=moster,
Mitt körkort ska fylla 2 år,
Jobba ännu mer, blir ännu äldre= 21 år, köpa en ny bil.
Skaffa mig en stadigare grund.(bara jag vet som som menas)

Återkommer mer med saker när jag kommer på vad jag har gjort.

101686-26101686-27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback