Ohoja!


JAA ÄNTLIGEN är det helg och jag ska vara ledig två dagar :D Då mår jag bra! Hade en tidig fredag i dag då jag slutade redan vid elva ;) Kan inte bli så mycke bättre.

Kom med det bästa förslaget EVER i går. Ja om jag själv får betämma. Eller vad tycker du? ;)
Min idé var iaf jätte fin och skulle passa bra till en fin människa.

Kontot har även fyllts på med en massa pengar igår och idag. Ja eller massa är väl att ta i , men pengar sattes in. Så en utgång i helgen blir det kanske. Låter inte det som en bra idé?

Let´s dance ikväll kanske? Ja om inget annat dyker upp och är roligare. Men det känns inte som det.

Var iväg på lilla Vasaloppet med barnen idag. Åhh vad mysigt det var. De var så duktiga och fick medaljer allihop :D Och två av barnen var jätte glada att jag ville gå ett varv med dem och tillsammans kolla på alla skylter som var prydda av olika djur.
-Men Frida, vi brukar faktist säga vad det är för djur på dem.
då började vi om och de fick precis så de ville.  Kan dem ha en mycke snällare fröken?

Kommentarer
Postat av: Em

ja personligen tkr jag ditt gårdagsförslag var det bästa på fleera år! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback