SAMTAL

Träffade en person på krogen i lördags som jag inte har sett sen jag tog studenten och det är alltså snart två år sedan. Personen sa till mig att det var lustigt för personen hade tänkt på mig bara veckan innan! Vilket sammanträffande alltså. Så roligt att träffa på gammalt folk.

Hela den här dagen känns konstig, hände en massa saker på jobbet och så ringde mig telefon och det gjorde mig så sjukt förvånad så jag var tvungen att gå därifrån och ta samtalet och tänka lite. Kunde inte samtalet ha kommit lite tidigare? Men jag är iaf glad och min mamma är ltie stolt. Haha!

Annars händer det inte så mycke. Ska lägga större delen av min tid på jobb. Ja för jobb är tid och tid är  pengar. Ja och pengar det behöver man alltid.  I helgen måste jag lämna Nora. Nejdå ska bli så skoj :D

Nu är jag trött och behöver sömn efter dagens arbete och inför morgondagens arbete. På återsende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback