SÖNDAG!


Söndag och i morgon är det dags att jobba igen. Jobb=pengar. Jobb=mer social Frida. Ja med andra ord tycker jag om att jobba.
Kollade på Let´s dance för första gången i fredags och åhh vad duktiga dem är och jag är helt klar över att två av deltagrna ska vara kvar länge, först och främst Tobbe "Trollkarl" Blom och efter den den duktige dansaren Carin =) Hon är så vacker. Och sen borde Lasse Brandeby få lämna snarast, vilket jäkla kylskåp. Hur roligt han än försöker få det att se ut så skäms jag över honom. Han kan verkligen inte dansa och han kommer aldrig att lära sig. Ut med honom nu.

Förövrigt har vi så mycke snö ut nu så det skulle räcka hela vintern ut. Snöade så mycke igår och det inte gick fort hem med alla rädda bilar framför oss. Passade även på att klä på oss så mycke kläder så svetten rann och efter det gick vi ut i det där vädret och mådde bra. Kändes underbart :D Kom hem till pappa Lars och fick släng av alla kläder ända in till linnet för att kroppen skulle få luft :) Nu ska jag jobba i det här vädret hela veckan också, om det finns kvar förhoppningsvis.

Nu är klockan 20.00
och vi har nyss kommit hem ifrån ett kalas. Var väldigt trevligt och väldigt god mat ;) Pasade även på att spela biljard och pingis, vilket jag inte har gjort på de senaste åren. Det var skojsigt. Nu inväntas mina löner och efter det får vi se vad som händer.

101686-29

Kommentarer
Postat av: Yoos

Allo Bitchen! Jo jag kommer till Nora snart =) vi får planera in något. Är allt bra?

2007-01-21 @ 16:14:38
Postat av: Frida

Jodå det är bra. Hur står det till med dig Yoosen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback