Tårta


Ännu en skön helg är här igen. Ska iväg och äta bröllops-tårta idag och efter det ska vi iväg på kalas och äta ännu mer tårta. Gött! Jag och min älskade söta pojkvän ska iväg på en del saker tillsammans idag :D
Kom förövrigt till Frövi som en lysnade tomat igår, ja och varför jag såg ut så kan ni säkert gissa på? Eller? Har lagt sig lite idag!
Var iväg till Mysan i veckan och fixade till hennes hår, blev ännu sötare än vanligt ;)
Passe även på att fixa mitt hår dagen efter, duger helt okej det med. Har precis så jag vill ha det. Långt och mörkt och äkta ;) Men lägre ska det förhoppningsvis bli om det kan växa lite till. Alltid vällkommet..
Ibland saknar jag, alldeles för mycke. Någon som kan förstå??
Jag väntar på det där telefonsamtalet eller iaf det där smset. Ni vet vad jag menar!

Tillbaka här efter den här dagen. Har blivit lite tårta och träffar med diverse släkter under dagen. Trevligt! Nu är det kväll och klockan börjar närma sig elva och jag är redan trött. Den korta sömn som jag fick i tordagsnatt börjar nog ta ut sitt rätt jag nu. Behöver kanske lite sömn. Tänkte ordna det i natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback