Återhämtning


Har inte skrivit här på över en vecka, känns som om det är på tiden att jag skriver lite nu.   
Har börjat återhämta mig efter mitt akut-besök förra veckan! Det har börjat ge med sig nu och jag uppskattar verkligen att vissa har frågat mig hur jag mår eller hur det står till! Sådant blir man glad över.

Åkte iaf iväg till Göteborg och Liseberg i måndags. Åkte redan strax efter sex på morgonen, plockade sedan upp Niklas och Sandra. Sedan bar det av till underbara götet. Var framme strax innan öppning och var kvar till strax innan stägning. Med andra ord var vi kvar ett antal timmar! Hade det skit kul och njöt hela dagen ;) Vädret var det där underbart bra som det aldrig annars är i Sverige! Lagom skit trött satt jag mig i bilen för att köra hem, för så var det bestämt ALLA skulle köra. Även om det inte blev så.
Vi såg även en del kändisar. Två kända från tv stod bakom mig och Mathias till Lisebergbanan!

Har även hunnit med att ha två spel-kvällar tillsammans med roliga människor. "Med andra ord"  är ju ett spel man kan ha mycke roligt åt! Även om vissa blev lite sura nära andra inte förstod, haha!

Var ute på sjön idag och då passade jag på att filma Mathias när han åkte skida, gick ju bra. Men mindra lyckat när båten skulle sakta in och jag flög omkull med kameran i högstahugg.( Lugn och fin nu.) Det gjorde ont, men i samma sekund hade man lika roligt åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback