Helg


10 Juni idag, för exakt 2 år sedan sprang jag ut från skolan som en fri människa.. Jag tog STUDENTEN!
Nu har det alltså gått två hela år, och på sån lång tid ska man alltså hinna med att utvecklas och göra saker..
Och det verkar inte bättre än att jag har gjort det också.. Konstigt nog! Motgångar kan ibland ha motsatt effekt, också väldigt konstigt. Men också väldigt bra!

Idag besegrades Umeå IK för första gången på mycke länge. Och mycke riktigt var det av laget i mitt hjärta, DJURGÅRDENS IF! Bättre än så kan det inte bli! Ett plus är också att Örebro fortsätter att ta poäng, och denna gång var det mot dynggänget som kallar sig AIK!

Helgen börjar närma sig sitt slut, men om bara några dagar är det dags för årets student, och även ett stort kalas äger rum då. Kan nog bli riktigt trevligt.. Nu ska jag bara lösa det där med hur man lyckas vara på flera platser samtidigt??!! Någon som har en bra idé kanske? Kom gärna med den i så fall. TACK!

Måste även passa på att gratullera min lilla kusin till hans lillebror. Han är så stolt! Välkommen till världen Max!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback