Inte lätt

Passade på att tvätt min bil igår, den behövde bli ren och fin :)
Lagom tills jag var jätte trött och skulle sova så ringde min telefon.
Det var Ida och Marlene som ville ha skjus. Körde dem och sen åkte jag hem och sov.

Idag är jag sjukt trött, förstår inte varför jag är det. :S Har jobbat hela dagen men det är typ allt.

Har glömt skriva om mitt samtal med RixFm, provade att ringa dit och de svarade.
Förstod inte riktigt att det var honom jag prata med. Han lät så trevlig och jag måste att låtit rätt chockad. Roligt var det iaf, vet inte om jag hamnade i direktsändning. Men skulle inte förvåna mig!t

Utfryst? eller vad?   Alla har vi olika åsikter och och tankar om allt. Eller hur?
Har iaf försökt nu, men vill man inte så är det nog lättare att säga det.. Jag har erbjudit mig iaf!!

Vill man ha åikter om hur jag ser ut och hur jag rör mig så behöver man inte vara hemlig.,. Sånt tar jag inte åt mig av om man inte står för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback