Karneval


Igår tog jag, Viggo, Sebastian, Karin och Jenny bilen till Linde. Vi hade bestämt oss för att kolla på den årliga karnevalen, sagt och gjort! Vilket oväsen de förde, men så är det varje år. Man gör det ju bara en gång i livet, under den underbara studentveckan. Passade även på att äta på Lindepizzeria. Gött att sitta ute i solen!

Nu iväntar jag att det ska bli dags att börja jobba. och sedan kolla mitt lönebesked. Efter det går syrran ut grundskolan! Hon börjar bli stor nu. Sedan är det dags att åka och jobba igen! Sedan ikväll är det dags för min systerdotter att gå ut första året i skolan! Jag tror hon börjar känna sig ganska stor nu, redan hela 7 år.

Bilder ifrån igår:

Viggo          Sara och My            Blöjbarn               Jenny,Viggo,Karin
 
Anmälde mig på aupair-world för att kolla hur man ligger till. Från i går natt så har tolv familjer hört av sig och vill ha mig som deras au pair, sex av familjerna är från Tyskland. Blir så förvånad att man kan bli så eftertraktad på bara några YES/NO och ett kort på sig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback