Midsommar 2007

Midsommar 2007 är nu över och själv midsommarafton firades ute i skogen hos Andreas.
Var ca 40-50 personer där. Mycke kul och livat. Började med att vi lagade i ordning midsommarmat och började dricka. Hade en unge på ett år efter mig för han ville ha godis, haha!
Gick och hämtade mig, tog min hand och gick fram till bänken och pekade. Där visste han att det fanns godis. Smart unge ;)
Mer och mer folk började trilla in.. Så klart blev det bråk och jag gick emellan för att stoppa det hela.. Hade stöd bakom mig som skulle ge sig in i leken om det hände något.. Men jag klarade mig undan ondheterna.. Fortsatte festa tills det var dags för mig att ringa ambulansen när en tjej rasade ihop.. Och jag säger bara en sak, det finns folk till allt. Fy fan för sådana!
Sedan fick vi skjus hem och jag somnade som ett litet barn..

Vaknade upp till det tråkiga/dåliga vädret :( Hjälpte Andreas att städa lite i det underbara vädret.
Var en hel del att plocka upp efter alla dessa människor, men är man många så går det fort. Och det var vi!

Nu är det söndag och i morgon ska jag göra av med dyra pengar på sånt som man egentligen inte ville. Sedan har jag 12 dagars arbete framför mig, sedan ledigi i en dag och sedan jobba en dag igen!

Plus att i morgon ska jag kolla på fotboll, helt underbart att få se laget i hjärtat ta tre fina poäng. Tur att jag jobbar i samma stad som matchens spelas så jag hinner dit i tid! Det är något jag ser fram emot att få se.

Nu ska jag ut i solen innan det är dags att sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback