Snabbfrågor

Vad blir ditt namn baklänges?
Adirf
Har du gjort en snöängel i år?
Ja, har något svagt minne av det!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Två dagar under tiden jag opererade mitt hjärta.
Platt eller lockigt hår?

Platt.
Är du kär i någon?
Ja det är jag!

Vad gör du när det regnar?
Sitter vid datorn, ligger i soffan och kollar på film/tv eller sover!
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Kan kännas så ibland!
Första sporten du gick på?
Gymnastik och fotboll!

Vad längtar du mest till just nu?
ledig tid! Att kunna umgås med folk!
Vilken tv-serie är bäst?
DH,Lost, Cityakuten och sådana är mycke bra!
Kan du gå ner i spagat?
Haha! Vad är det bra för?

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja, det händer. Ofta på jobbet!
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Grön så klart!

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Svart och vit. En hel stad ska det föreställa..

Vad ska du döpa dina barn till?
Det är väl hemligt, annars kanske just ditt barn heter samma snart! ;) Men ett tjejnamn i tankarna är Nellie.
Sommar eller snö?
Sommar, och en massa sol!
Bikini eller baddräkt?
Bikini.

Riktig gran eller plastgran?
Riktig, mer känsla så!
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt!

Vem kramade du senast?
Mathias

Vill du bli president?
Skulle jag nog inte passa som!
Kan du ditt mobilnr utantill?
Ja det är klart!

Vilken färg har din jacka?
Har en del, allt från svart, brun, vit och säker andra färger också!

Är du höjdrädd?
Det händer!

Vilket land vill du åka till?
Det är många!! Men ett varmtland långtborta skulle sitta fint!
Vad var det senaste som fick dig att skratta?

Zijad idag och säkert Sofia och Maja också. Inge och Yvonne fick mig att skratta igår också!
Vad ska du göra NU?
Snart sova så jag orkar jobba! Först kramas lite!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback