Sverige


Sverige-Island-matchen har nyss slutat. Karin, Emelie och Ivar har nyss åkt/gått hem! Så nu sitter jag här alldeles själv! Jag sitter och njuter av den svenska segerna dagens match gav! Nog för att det inte fanns så många andra alternativ. För ett lag som Sverige ska bara vinna mot ett lag som Island, så är det bara! Kändes fint att få se Sveriges bästa fotbollsspelare röra sig lite på planen. Ja då pratar jag så klart om Zlatan! Han är så mycke mer än den där stora näsan i ansiktet. Ja det finns folk som bara bryr sig om det!



Blev lite förvånad när Ivar berättade att han känner sig så liten och ovuxen jämnfört med mig. Jag gör saker som inte han skulle göra på många år tydligen. Men sådan är jag! Vill man ha det fint så får man fixa det ;) Det är precis vad jag gör!

Var iväg med min nya bil till pappa idag, kan skulle lyssna på varför den lät lite konstigt, men verkar inte vara något större fel. Tur det! Är tur att man har en far som kan allt om minsta lilla detalj på allt som har med bilar att göra. Mamma passade även på att bjuda på mat som Sebastian hade grillat i ordning. Mumms!
Men innan maten fick jag ställa mig i duschen efter den fruktansvärt varma dagen på jobbet, Det var inte långt ifrån att jag svimmade eller rann bort. Råkade även fasta med min armbåge i kassan, samtidigt som jag skrek av chocken och smärta. Stackars tanten/tjejen måste ha blivit rädd. Men snäll var hon som frågade hur det stod till och liknande..

Fick även ett samtal från tandläkaren igår, de tyckte att det var hög tid att komma på besök snart eftersom jag inte har varit där på jätte länge. Men fick tyvärr tacka nej till hennes förslag eftersom arbets-schemat var bokat just då. Men vi löste det till slut på andra sätt. Jag sitter och funderar på vad han ska säga om min percing.. Och så kan jag tänka mig att jag har några hål också.. Så bra tänder som jag har. Men hej det ordnar sig!

Från aftonbladet:

   90 Zlatan trixar, får applåder. Zlatan passar, får applåder. Zlatan snyter sig, får applåder. Zlatan snubblar, får applåder. Den här grabben lär vara stekhet på Stureplan i natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback