Blixt

101686-33

Sjukdomen kom som en blixt från klar himmel och tog över min kropp. Blev dyng sjuk på bara ett ögonblick. Var totalt borta och började leta fram nummer till Pernilla. Hej det är Frida, jag kommer inte i morgon jag är sjuk. Då var det bara att avboka jobb för de närmaste dagarna. Men sedan tog jag ork till mig och gick och jobbade några fulla dagar med sjukdomen i kroppen. Pengar behövs och visa där behövde verkligen mig och jag behövde dem för att inte ta livet av mig att tristess. Jag över levde iaf och jobbade ihop ett dygns timmar av de dagar som var kvar av slutet av veckan.

Har även gjort saker åt mitt hår. Bort, bort med vinden. Skönt kan tänkas, men saknaden är alldeles för stor. Slutspel för hela slanten nu och vi tycker mycke lite om Hammarby. Skulle ha varit i Stockholm  morgon men eftersom jobbet tog tiden i från mig. Tiden då jag skulle ha bokat min plats. Platsen till lycka. Ja det gör mig faktist lycklig. Vinster är stort och det är det ända jag vill tro på. Vinst för oss alltså. Vi har allt emot oss och vi slår ur underläge men jag tror och hoppas.

Nej nu var det nog dags för en film för att fylla upp kvällen med.

Kommentarer
Postat av: karin

jag skriker och gormar från dig också! =)

2007-03-18 @ 16:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback