Hopplöst


Så sitter jag här, ännu en gång och har tid att skriva lite. Har vilat ut efter resan på 55 mil. Har varit jätte trött idag och sovit till och från. Det bästa av allt under min resa var att jag kom hem med en svindyr bh som jag hann med att köpa under dessa 10 minuter typ och såklart ett antal polkagrisar att äta på ;) Tjejerna i bh-affären var de bästa man kan tänka sig och tog direkt fram något som skulle passa mig. Hon sa direkt att ni med dessa kupor måste ha just sådan här bhar. De passar er bra. Och rätt hade hon i det.

Har även hunnit med en ny tatto idag, haha ;) Härliga saker jag och min vägg-i-vägg-kompis pysslar med.
Liva upp den tråkiga kroppen lite. Sedan satt jag på en film som jag somnade framför av ren trötthet. Kroppen var helt slut och behövde den sömnen.
Nu inväntar jag bara världens bästa DH för att sedan sova igen så jag orkar upp och jobba imorgon!

Är förövrigt riktigt arg över hur pinsamt let´s dance börjar arta sig. Svenska folket försöker att förstöra programmet genom att låta den där Lasse vara kvar. Mannen som inte äns vet hur man tar ett steg fram!!!! :S
Kändes tungt att se att Anna med alla dessa tior var tvungen att lämna programmet framför honom. Jag hade gärna sett henne i final, där hon var värd att vara. Nu hoppas jag att det nästa fredag är dags för den där Lasse att åka ut! Hejdå!!!!!
Sedan är det även dags för final av melodifestivalen på lördag, Heja Sebastian, Måns och Andreas Johnsson. Det ser jag mycke fram emot. Någon av dessa tre söta killar vill jag ska vinna. Dem är så duktiga hela högen. Lyssnade förövrigt på alla låtar från melodifestivalen när vi var på väg hem igår. Alla somnade under andra skivan förutom jag, så jag fick lyssna på den om och om igen. Men det gjorde inte så mycke!


Förövrigt är det roligt när de duktiga poliserna som ska vara förebilder för folket, sätter sig i en bil och sedan kör FULL. Det är hög klass av mogenhet våra poliser vissar. Är ännu roligare när det är de poliserna som tror att de är så duktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback