Nya händelser

Nu var det ett tag sen jag skrev här i min blogg, så jag tänkte passa på att göra det nu när jag ändå har tid för det. Hade suttit och skrivit ett jätte långt inlägg men när jag skulle spara det så loggades bloggen ut och allt försvann. Så nu skriver jag om det som jag kommer ihåg. ARG!
Har passa på att testat något nytt i veckan, nämligen att sigga i bygg-kassan. Haha var ju också nåt som verkligen passade mig, haha. Blev mest en massa "Vad är det här?", haha! Men ingen klagade alla stod bara där och log. Flera passade på och fråga om jag var ny eftersom de inte hade sett mig i den kassan innan, haha!
Jag och min tokiga vägg-i-vägg-kompis passade på att åka iväg till Örebro i lördags för att hon skulle proppa en kundvagn full med en massa saker på ikea för en massa pengar. Sedan passade vi även på att handla fin-fina-kläder på Gina. Åhh så roligt och trevligt vi hade de. En liten männika fick oss också skrattande att springa ut från McDonalds.

Vi passade även på att åka iväg på handboll i måndags. När  jag kom hem därifrån så skrev en kille till mig på msn och frågade: -Var det dig jag såg i gult på handbollen? Han hade tydligen suttit och kollat på mig och tyckt jag att verkade trivas där som en tok där. Jag tror att han har gansak rätt i  det. Jag verkligen avgudar att sitta där med högpuls och skrika när det behövs. Vägg-i-vägg-kompisen passade även på att kolla domarna för horor när hon var som argast. Då var hon ganska söt.

Har även passat på att stor städa min lägehenhet idag. Tänkte lägga upp lite bilder på det men det funkar inte. Lägger nog upp dem på Http://sivans.bilddagboken.se istället. Ta en titt där.
Har hållt på att flytta runt på en massa saker för nu vill jag ha det lite annorlunda. Micke gav mig en massa nya ideér igår och det gjorde mig glad. Superglad faktist.

Måst nog passa på att äta lite nu innan det är dags att springa till jobbet.

Kommentarer
Postat av: karin

hej. har inga pengar på mobilen. så jag skriver här.. jag var där med emilie, marcus och hans kompisar.. puss

2007-03-05 @ 21:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback