Vår


Solen gör mig så glad :D Är så skönt att kunna gå runt där ute utan att frysa ihjäl.
Käkade lunch ute också. Mysigt ;D Och så mycke friare dessutom.
Passade även på att ta den första cykelturen också! Kändes att det var länge sen.
Christina var alldeles förvånad hur fort jag kom cyklandes. Och fort ska det gå, annars är det inte nödvändigt.
Har även passat på att försöka räkna ut hur mycke som jag ska betala tillbaka på skatten, det ser verkligen inte bra ut, haha. Tur att jag är tätt. Ironi gör livet lite roligare (ibland).

Förövrigt börjar jag bli alldeles för uttråkad nu.
Kan inte sitta stilla många minuter. Sabben går varm hela tiden! Önskar att jag hade något att göra. Är inte så lätt när jag inte har någon här som kan liva upp mig. Stor problem jag har, kan tänkas.
Är väldigt arg för att det inte är någe DH ikväll, som jag har längtat efter det. Får längta en vecka till. Kan bli mer spännande när det dras ut på tiden! Är iaf LOST i morgon och det kan inte missas, och så är det en viktig handbollsmatch och fotbollsmatch samtidigt. Hur ska jag göra men den viktiga dagen? Vet inte alls :S

Våren kan ibland vara lika underbar som sommaren, och då är det verkligen underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback