Ny dag


Jag antar att svenska folket är mycke lyckliga över att det är en röd dag i morgon..
Jag är glad över att jag får 100 % i ob i morgon när jag går till jobbet..
Varför inte jobba för såna pengar när man ändå inte skulle ha gjort någon nytta hemma! Så därför tänkte jag ha tre såda dagar den här helgen.. Det blir i slutändan mycke ob-tid.. Och jag skulle iaf ha blivit själv hela söndagen :S

En kompis sa till mig idag att jag har börjat skriva så tråkiga bloggar, vilket jag inte gjorde förrut..
Då tyckte hon att jag skulle berätta nåt kul som händer på jobbet.. De har iaf bytt namn på mig där, mitt nya är Linda..
Råkade även göra illa mig riktigt rejält på armen när jag skulle ut från kassan och kolla en vara, sagt och gjort.. Skrapade upp en del av överarmen.. Vilket gjorde mycke ont! Men den kunde man ju inte visa för folket som stod och kollade på mig..

Träffar så mycke söta och snälla människor varje dag..

Det funderas också på det där med en massa shopping. Jag vill ha ny soffa! Ge mig det nu. Tack!

Det har varit en del diskussioner om fest idag, din lilla alkis ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback