Tack!


Måste passa på att tacka den tacka den snälla själ som har hjälpt mig att rensa bort de stora rötterna på min uteplats.. Hade jag aldrig klarat av själv! Vem du än är så är jag tacksam över min hjälp!

Är så nöjd över mig själv att jag tog tag i det där, börjar bli riktigt fint. Ska snart passa på att plantera min blommor snart också. Kommer att bli fint..

Idag kom det fram en kille till mig och sa att han hade varit på min gård och plockat saker från mig. Han frågade om det gjorde något efter att han hade varit och tagit.. Smart människa.. Det är faktist mitt och vill du ha så får du plantera själv!

Tråkigt att behöva vara en så tråkig människa.. Aldrig ska jag sluta förvånas..
Ensamheten börjar gå mig på närverna.. Men inte verkar någon göra nåt åt saken.. Däremot motsatsen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte göra något åt ensamheten själv?

2007-05-30 @ 18:00:59
Postat av: Frida

Ja om man det kunde!

Postat av: Anonym

Varför kan du inte?

2007-05-30 @ 22:14:49
Postat av: Frida

Vad är nödvändigheten med att vara hemlig?

2007-05-31 @ 13:30:49
URL: http://sivans.blogg.se
Postat av: Anonym

Du kanske kan gissa vem det är? Och förresten så svarade du inte på min fråga.

2007-05-31 @ 23:46:13
Postat av: Frida

Känns dumt att diskutera med en hemlig människa!

2007-06-01 @ 12:40:40
URL: http://sivans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback