Uppdatering


Tänke uppdatera min blogg lite, gör det ju inte allt för ofta..

Vill inte säga så mycke om lördagens resultat för Sverige..
Det gör mig bara ännu argare., Men sak kan jag ju tillägga, ska vi någonsin kunna vinna det där så måste vi flytta vårat land.. Kanske inte fullt är lika möjligt dock..
Men iaf så jobbar jag och sliter så gott som hela tiden.. Jobbar för jämnan, det syntest på lönnen jag fick idag! Gött det! Obekväm arbetstid finns det nåt som heter!
Men idag passade jag på att jobba kort dag och tog en sväng till Örebro med mor. Hon skulle klippa sig och jag passade på att handla på mitt kära jobb! Och så passade jag även på att handla present till bebisen :D Konstigt att jag kan vara så snäll va?

Att en omtanke kan betyda så mycke, för vissa måste tilläggas.

Nu ska jag prata klart med min andre hälft sen DH och efter det blir det sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback