Hur?


Eftersom jag var på fest igår så kunde jag inte kolla på utröstningen av Idol.
Messade därför min mamma för att kolla vem som åkte ut. Hon svarade att hon inte visste. Bad henne då slå på tvn för att kolla. Tills var får jag: Det var inte Daniel, utan den andra. Då måste det ha varit Andreas tänkte jag. Och det var himla synd. Efter en halv minut ringde mamma och sa att hon hade sagt fel. Var ju faktist DANIEL som hade fått lämna idol. Det är den märkligaste som har hänt i hela Idol-historien.

Daniel och Marie skulle vara i final och jag är besviken..
Varför kunde inte den där konstiga tjejen utan skor åka ut för :S Nu måste iaf Amanda få lämna Idol nästa vecka. Usch för henne! Blä!

Kommentarer
Postat av: Sara

Neej, MARIE OCH AMANDA I FINAL :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback