Inte den bästa


Den här dagen har varit seg, väldigt mycke seg. Och jag har varit jätte trött. Tänkte att jag skulle lägga mig framför en film när jag äntligen hade kommit hem. Trodde jag ja. Somnade som en stock mitt i filmen och vaknade när inte speciellt mycke var kvar. Jag var/är totalt slut. Har även inte mått så bra idag. har kännt mig hängig och bara otroligt seg.

Efter jobbet åkte jag och pappa för att sätta på mina vinterdäck, trodde jag igen. En av mina fälgar är trasig och går inte att använda. Och nu är jag i akut behov av nya. Och den som kan lite om bilar vet hur många tusen sådana kostar, suck! Det här kommer inte att bli billigt med tanke på vart jag ska på lördag. Börjar känna mig urfattig.

Nu ska jag ligga i soffan och kolla på DH ;D Sedan blir det sängen!



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback