Måndag


Hur orkar man klaga över hur människor skriver i sina bloggar??

Så var det måndag igen och har knappt hunnit något annat än jobbat hela dagen. Har iaf hunnit tvätta några maskiner och säga hej till Viggo och Wille! Ibland blir jag så sjukt glad av att se de där två grabbarna!
Inatt ska jag sova tidigt igen som de flesta senaste måndagarna. Har tidig öppning i morgon igen! Förstår inte hur ska jag överleva?? Men på något konstigt sätt gör jag det gång på gång.

Var förövrigt uppe i Värmlands skogar i lördags tillsammans med M.
Han skulle köpa en ny bil och jag följde gärna med för att få åka den fina bilen de många milen hem. Helr perfekt att åka långt i. Hur som helst den var jätte fin.

Efter att vi hade stressat hem så slängde vi i oss mat för att sedan M skulle in till Örebro på förfest. Jag inväntade att Mikaela skulle komma och förfesta med mig. Jag fick även Gutten att umgås med oss. Åkte in till Klaras för att invänta de andra två gängen. Vi hade jätte roligt och sedan var jag i säng runt kvar i fyra, efter att jag hade lagat mat mitt i natten!



Kommentarer
Postat av: Emma

mm jag vet det kommer bli några dryga månader nu, usch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback