Söndag!


Så var det söndag igen och jag har jobbat idag. Pengar behöver man ju tyvärr.
Men nu är jag äntligen hemma och snart börjar lottningen till VM-kvalet. Hoppas på en bra grupp för vårat Sverige. Hoppas kan man ju alltid, fast får vänta ända tills runt fem så börja lottningen för våran del. Kul :D

I går var jag inne på en ny bh-affär som har öppnat inne i Örebro. Verkar vara en jätte bra affär. De mäter och kollar vilken storlek man ska ha. Tydligen har 9 av 10 kvinnor fel storlek. Jag var en av dem. Nu har jag äntligen en bh som passar mig och mina bröst. Allt tack vare ett besök på just den affären!

Nu vankas det matlagning, på återsende!

Kommentarer
Postat av: anna

asfränt..men ioförsej var jag i Berlin och såg Sverige - Paraguay då Ljungberg gjorde mål i 81 minuten ;) det var stämning :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback