Tillbakablickar


Så var det söndag igen och i morgon är det dags för en ny arbetsvecka. Suck vad segt.
Känner mig ganska knäpp just nu. Sitter och läser en massa gamla blogginlägg på lunarstorm. Jag har skrivit så mycke konstigt genom åren. Jag förstår inte riktigt vad jag menar med allt? :S
Är iaf roligt att kolla tillbaka lite och se hur man har mått och hur mycke man har utvecklats!

Sitter och inväntar att köttfärslimpan i ugnen ska bli färdig så att jag och M kan få lite mat i magen!

Ett inlägg från 01-12-2004:


Det är lätt för vissa att uttala sig om saker de inte vet något om.
Om du ändå inte vill lyssna så ta inte upp din tid på sånt som du ändå skiter i.
Ensam står jag kvar i den djupa svarta verkligheten.
Men oroa er inte för jag kommer att klara det. Jag har gjort det förr och det är inte över än.

En vän sa til mig att jag har varit ungefär som en superhjälte, stark och kunnat ta mycket skit. Men så har det i verkligheten inte varit. Jag är en svag människa
som har lätt att såras.
Lätt för många att säga men gör som du brukar göra, ta fram din mur.
Men vilken mur.? Jag har ingen. Ni sårar och jag tar åt mig mer än vad ni någonsin kommer att få se. Även jag kan bli ledsen utan att gråta framför er.
Öppna era ögon och kolla. Jag lovar att ni kommer att se.
Jag har känslor jag med, jag blir ledsen ibland jag också.


Är precis så där man känner i bland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback